|
Mac Mini, XBMC og YouSee. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pliko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2013 kl. 13:44 |
Hej alle, Jeg købte tidligere på året et Mac Mini (2012 – i5, 4Gb Ram)
med det formål at bruge den til en alt-besejrende medieboks. Først forsøgte jeg
med mig med Plex, men valgte af flere forskellige grunde at vende tilbage til
XBMC, som jeg også tidligere har nørklet med. Tak på forhånd. Redigeret af Pliko - 25-April-2013 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
eyetv sat fungerer udelukkende til satellit og virker derfor ikke med yousee. Hvis du har tilkøbt kodede kanaler så er du tvunget på noget i retning af terratec h7, som kan tage dit kort, ellers hvis du "blot" har standard pakkerne så skal du overhovedet ikke bruge noget som helst kort, men din TV-tuner skal kunne håndtere DVB-c - såsom eyetv hybrid, terratec h5/h7 eller lignende. Jeg har ikke prøvet xbmc's pvr funktionalitet, elgato's eget eyetv fungerer fortrinligt for mit vedkommende til TV kigning og optagelse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |