|
V: Marantz SR5004 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 19:44 |
Hej.
Jeg har denne jeg overvejer at opgradere. Hvor meget vil den kunne indbringe i et salg? Den er oprindeligt købt i Expert for to et halvt år siden og har aldrig fejlet det mindste. Farven er sort. Lidt info omkring den; http://us.marantz.com/us/Products/Pages/ProductDetails.aspx?Catid=AVReceivers&SubCatId=0&ProductId=SR5004 |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Regn med 1500-2000 afhængig af hvor god tid du har til at vente |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12451 |
Jeg vil i hvert gerne købe den.
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Tak for vurderingen.
Naiera, hvad føler du den er værd i så fald? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12451 |
1500,-
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
h-v-o-r ???
|
|
![]() |
|
K-ø-b-e-n-h-a-v-n
|
|
![]() |
|
Nå, den vil jeg alligevel ikke kunne hente.
|
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Nu er det jo kun en vurdering han søger, det er ikke en salgstråd.
|
|
![]() |
|
Det kan da kun være med salg for øje at han søger en vurdering... |
|
![]() |
|
Naturligvis er det med salg for øje at jeg ønsker vurdering. Men at skrive på den noget arrogante facon stefthom gør det synes jeg måske er lidt uheldigt. Hvis bare folk gad befærde sig på nettet som de ville i det virkelige liv.... Men lad os lade det ligge.
Anywho. Med et bud på 1500 skal jeg lige overveje om det giver mening at opgradere. Jeg kan desuden sørge for levering i hele landet, så det skal ikke være en hindring :) |
|
![]() |
|
Du må gerne sige til, hvis du vil
![]() Redigeret af Naiera - 25-April-2013 kl. 17:32 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |