|
DUNE medieafspiller har købt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2013 kl. 11:02 |
Som overskriften siger søger jeg DUNE medieafspiller oplys gerne følgende hvis du ønsker at sælge :
Model Alder Hvor i landet den befinder sig Pris ide Har Købt
Redigeret af vind - 13-Maj-2013 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en HD Smart B1 stående... Mener den er omkring 2 år (ikke første ejer).
Befinder sig i Maribo. Der er en enkel fejl ved den, nemlig at når man åbner skuffen, bliver den ikke åben, men lukker igen. Det er dog ikke værre, end man godt kan nå at sætte en skive i.
Pga. det vil jeg mene 800 er fair. Eller, sagt på en anden måde... Jeg vil ikke sælge for mindre end 800
![]() /Rolf
|
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
Rolf Lemmike - Har sendt en PM
Søger dog forsat - så blot skriv hvad I har
![]() |
|
![]() |
|
Søger forsat - skriv hvad I vil af med
![]() |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Søger forsat
![]() |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Jeg har en tv-101 der er 1 år gammel. Fejler intet. Har ikke været brugt ret meget. Incl fjernbetjening.
Vestsjælland, pris ide 600 kr. |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Det er den med wifi
|
|
![]() |
|
Ottendahl: Har sendt PM
Søger dog forsat - gerne Dune HD Smart (D1-H1-B1) eller de nyere modeller. |
|
![]() |
|
palle2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Undskyld jeg blander mig... Men..
Nu har du i over en uge søgt efter Dune her på sitet og først idag fortæller du hvad du søger.. Der er en Dune HD Smart på DBA, har set HD DUO på gul og gratis.. Ingen ved prisen som du vil give.. Dune er ikke lige et mærke man bare smider ud.. Jeg har lige bestilt HD MAX fra Italien til en billigere penge end hvad den danske pris er (incl. forsikret levering) Så tror du må være lidt mere præcis i din søgen. Eller købe fra udlandet.. Just my 10-cent..
![]() |
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |