recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DUNE medieafspiller har købt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DUNE medieafspiller har købt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DUNE medieafspiller har købt
    Sendt: 23-April-2013 kl. 11:02
Som overskriften siger søger jeg DUNE medieafspiller oplys gerne følgende hvis du ønsker at sælge :
Model
Alder
Hvor i landet den befinder sig
Pris ide

Har Købt

Redigeret af vind - 13-Maj-2013 kl. 12:59
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 21:23
Jeg har en HD Smart B1 stående... Mener den er omkring 2 år (ikke første ejer).
Befinder sig i Maribo. Der er en enkel fejl ved den, nemlig at når man åbner skuffen, bliver den ikke åben, men lukker igen. Det er dog ikke værre, end man godt kan nå at sætte en skive i.

Pga. det vil jeg mene 800 er fair. Eller, sagt på en anden måde... Jeg vil ikke sælge for mindre end 800 Wink

/Rolf
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 08:58
Rolf Lemmike - Har sendt en PM

Søger dog forsat - så blot skriv hvad I har Smile
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 19:31
Søger forsat - skriv hvad I vil af med
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 10:28
Op
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 09:25
Søger forsat Smile
Til top
Ottendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ottendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 17:03
Jeg har en tv-101 der er 1 år gammel. Fejler intet. Har ikke været brugt ret meget. Incl fjernbetjening.
Vestsjælland, pris ide 600 kr.
Til top
Ottendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ottendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 17:05
Det er den med wifi
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 10:57
Ottendahl: Har sendt PM

Søger dog forsat - gerne Dune HD Smart (D1-H1-B1) eller de nyere modeller.
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 12:49
Undskyld jeg blander mig... Men..
Nu har du i over en uge søgt efter Dune her på sitet og først idag fortæller du hvad du søger.. Der er en Dune HD Smart på DBA, har set HD DUO på gul og gratis.. Ingen ved prisen som du vil give.. Dune er ikke lige et mærke man bare smider ud.. Jeg har lige bestilt HD MAX fra Italien til en billigere penge end hvad den danske pris er (incl. forsikret levering) Så tror du må være lidt mere præcis i din søgen. Eller købe fra udlandet.. 
Just my 10-cent..Embarrassed
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu