|
Argon 5451 bananstik. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2013 kl. 13:24 |
Hejsa. Jeg har fået et sæt kabler hvor nedenstående bananstik er monteret. Hvordan får jeg plastikhætten af?? Har være ved at prøve at hive lidt i dem, men er bange for at ødelægge dem, så tænkte at der nok var et smart "trik" jeg havde overset, eller skal der bare bruge mere vold?
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/kabel/hojttaler-stik/argon_5451_bananstik_arg5451.htm |
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skruer den ud.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40560 |
Ja, på den type er de lige til at skrue af, monter kablet og skru den på igen. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Der skulle bruges en del vold for at skrue dem af. Faktisk måtte jeg bruge værktøj til at få dem alle af, så desværre overlevede alle stik ikke.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40560 |
Der er nogen der er bedre. http://www.av-cables.dk/hoejttalerstik-high-end/bananstik-forgyldt-saet-af-2-stk-roed-hvid.html |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |