recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat HD plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat HD plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gambler48 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2013
Sted: Gadstrup
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gambler48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat HD plus
    Sendt: 23-April-2013 kl. 00:30
Hej. Har lige opsagt mit Viasat abonnement og sendt kortet retur.
Nu har jeg så denne box (Pace) og kan ikke bruge den til noget som helst - hvis det da ikke er muligt at ophæve den spærring som Viasat har kodet ind. Findes der noget program som kan anvendes - eller?
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 08:22
Hvad vil du bruge den til. ?
Det er kun Viasat der bruger NDS.

Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Gambler48 Gambler48 skrev:

og kan ikke bruge den til noget som helst  

Hej Gambler48.

Der findes ikke noget program. 
Det er ægerligt at det er en HD modtager, hvis du havde haft en almindelig modtager kunne du
modtage gratis FTA kanaler fra Europæiske lande på andre satelliter. Jeg ville foreslå dem fra ASTRA 1 på 19,2°øst ( eller evt. Hot Bird på 13.0°øst )

Køb en billig SAT Finder og drej din parabol 17° mod øst som beskrevet i første halvdel af dette link:

Tilslut SD modtageren igen og lav en kanalsøgning. Jeg ved ikke helt hvilken modtager du har, men i dette link kan du for de enkelte SAT modtagere finde beskrivelse af hvordan en kanalsøgning gøres. Se lidt nede på modtagerens side under Download Manualer:

Hilsen Carsten.

Rettelser: Ovenstående gælder kun hvis det havde været en almindelig ( ikke HD ) modtager )

Redigeret af csell - 23-April-2013 kl. 11:08
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 10:55
Viasat's HDbokse kan ikke bruges til FTA kanaler.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Tak. Jeg tænkte ikke på at det var en HD boks.

Hvis trådstarter skulle ønske at se andre gratis Europæiske kanaler kan han stadig
dreje sin parabol og så købe en FTA HD modtager, de fås fra 1000 kr og op.

Hilsen Carsten.
Til top
Gambler48 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2013
Sted: Gadstrup
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gambler48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 00:22
Tak til jer der har svaret. Jeg må konstatere, at min HD boks kun er til genbrugspladsen. Øv, jeg troede, at den måske kunne tilrettes, så den kunne tage evt. Astra eller anden med nogle frie kanaler.
mvh, Bjarne
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 18:07
Det plejer da også at være muligt at sælge dem for en lille skilling ;)
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Det er ikke rigtigt. Jeg fik for 5 mdr. siden en Viasat HDboks - Samsung SMT-S5140,  der fint tager alle de frie tyske kanaler og formentlig også alle andre. Havde det ikke været muligt havde jeg kke Viasat i dag.
Henninge
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu