|
Downloadet viaplay-materiale |
Besvar |
Forfatter | |
Hannepande
Ny bruger Oprettet: 26-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-April-2013 kl. 15:56 |
hej alle:-)
mit spørgsmål er kort og godt: kan man afspille downloadede viaplay film og serier i udlandet? Ved godt, at man ikke kan benyrte viaplay i udlandet som sådan, men gælder det også, hvis man har downloadet det man vil se først? Mvh Hanne |
|
Med venlig hilsen
Hanne Andersen |
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige hentet seneste version af Viaplay-app'en, og her er der en lille "kom i gang"-guide, hvor der bl.a. står at man kan downloade materiale som kan tages med, hvis man er et sted uden internetadgang eller i udlandet. Så svaret må være ja :-)
Men underligt nok står der ikke noget i deres OSS om det - eller rettere: jeg kan ikke finde det. |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du allerede bryder ophavsretten ved at afspille det i udlandet (downloadet eller ej), så kan du lige så hentet piratkopieret materiale....
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
mkirkelund: man kan godt lovligt hente materiale inde i viaplay appen som gemmes lokalt på eks tlf eller pad.. også afspiller det for den sags skyld på månen.. hvorfor skulle udbydere være interesseret i hvor man afspiller det... hvis man lovligt bruger de features der nu er i appen
bare man bruger materialet til sig selv |
|
Mvh
René |
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
mkirkelund: det er jo Viaplays eget forslag, så der er (forhåbentligt) ikke noget ulovligt i det. Læs hvad jeg skriver, inden du kommenterer.
|
|
Hannepande
Ny bruger Oprettet: 26-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
superfint:-) det er jo ikke alle steder, der lige er wifi til rådighed. God service, at man ikke er helt begrænset i brugen af viaplay. Tak for svar:-)
|
|
Med venlig hilsen
Hanne Andersen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |