|
KØBT --- K: Slingbox Pro HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 16:24 |
Hej
Jeg leder efter en Slingbox Pro HD. Er der nogen som har en til salg ? /Anderton
Redigeret af Anderton - 01-Maj-2013 kl. 07:46 |
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der har en til salg ?
/Jakob
|
|
![]() |
|
Søndags bump.
/Anderton
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Jeg så en på dba. Til 800 men der blev budt 900 derinde tror jeg. Prøv at søg
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
hej Forzajuve
Har lige kigget på DBA, og der er kun en købsannonce på en Slingbox Pro HD :-( /Anderton
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Ok. Så må den være blevet solgt
|
|
|
|
![]() |
|
Men falder du over en igen, må du gerne skrive :-)
|
|
![]() |
|
forzajuve : Har forsøgt at sende dig en ny PM, men får besked på at der ikke er mere plads i din indbakke.
/Anderton
|
|
![]() |
|
Har lige ryddet op og har lige sendt dig en pm
|
|
|
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
Hej. Jeg har lige sat en til salg. /Michael
|
|
![]() |
|
Brinken : Har lige handlet med Forzajuve :-)
/Anderton
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |