|
Salg af dele til HTPC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2013 kl. 21:28 |
Hej
Sælger følgende dele, i første omgang samlet. Bundkort: Intel DQ77KB thin mini ITX Strømforsyning: Dell 90 watt CPU: I3 2125 Køler: Ny intel Stock køler Ram: 2x4 gb Kingston HyperX 1600 SSD mSATA Crusial m4 32 gb HDD WD Blue 160 gb Hvis der er nogen der viser interesse finder jeg selvfølgelig alle oplysninger. Forventer at kunne finde kvitteringer på det hele, undtage HDD Pris: kr.1800,- Foretrækker helt klart afhentning på min adresse. Befinder sig i Stor København. Redigeret af tbbv - 28-April-2013 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og hvad havde du så i tankerne angående pris ?
|
|
![]() |
|
Kr. 1800,- ved afhentningspris's min adresse.
|
|
![]() |
|
Det jeg mente var:
Kr. 1800,- ved afhentning på min adresse. Foretrækker helt klart afhentning hos mig. Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |