|
? ang smart tv og Router |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2013 kl. 11:21 |
- Nu har jeg anskaffet mig et Samsung Smart-TV og vil derpå gerne have adgang til Viaplay film og Netflix men netflix kan den overhovedet ikke forbinde til og henviser til deres TV-hjælp side og Viaplay kan jeg godt streame live sport fra, men får en fejl hvergang jeg ville streame en film fra Viaplay, Hvad har jeg ikke taget højde for?
TV = UE32ES6715
Netgear router.
- Håber på en brugbar løsning.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvem IS?
|
|
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Øhh ikke forstået?!
Hvis du mener udbyder så er det SEAS-NVE FIBERNET. Redigeret af mhv_omjk - 20-April-2013 kl. 11:49 |
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Ok jeg prøver at formulere mit spørgsmål lidt anderledes:
Jeg har anskaffet mig et Samsung Smart TV (jo - det er smart) Og har fået adgang til Smart Hub via SEAS-NVE Fibernet, har sat det her smart TV til mit delte Netværk - har tjecket LAN OG WAN forbindelserne forfra og bagfra - alt er forbundet og har forbindelse:
KAN BARE IKKE FÅ ADGANG TIL NETFLIX GENNEM MIN SMART HUB!!! - Hvad har jeg overset folkens?
TV = UE32ES6715
Nogen der kan guide mig videre her, på forhånd tak! (google er prøvet - og opgivet) |
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på dit TV understøtter Netflix?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Det fik jeg at vide at det skulle gøre, og det var installeret i Smart Hubben da jeg satte TV-et til, så det går jeg ud fra - indtil andet er bevist.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og du har tegnet abonnement til netflix?
|
|
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Nej jeg får koderne tilsendt fra ydre mongoliet eller noget - JA SELFØLGELIG har jeg et betalt medlemsskab af Netflix! - Og jeg troede at her var hjælp at hente, desværre så er Samsung support Danmark ikke et hak bedre, de kan ikke forstå at deres nye modeller skal Netflix ESN godkendes før deres produkter sælges på det danske marked og tager mig og en hel masse Leasy kunder så stygt ved næsen at det grænser til noget kriminelt.
BVADR - siger jeg bare.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet dette her : 1. Sluk og tænd enheden
Nulstilling af enheden er ofte nok til at genoprette muligheden for at oprette forbindelse til vores tjeneste. Hvis din enhed er tændt, skal du slukke for den med tænd-/sluk-knappen og tage stikket ud i mindst 10 sekunder. Efter 10 sekunder skal du sætte stikket i igen og tænde den med tænd-/sluk-knappen. 2. Afbryd og genopret forbindelsen til Netflix-programmet Denne vejledning fungerer på de fleste elektroniske enheder med Netflix-app'en. a. Start Netflix-app'en. b. Brug pilene på fjernbetjeningen til at indtaste følgende sekvens: Op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op c. Vælg Deaktiver (Deactivate), og forlad skærmen. d. Genstart Netflix-app'en, og log ind på din konto. 3. Test internetforbindelsen på din enhed Mange enheder har et program, der kan teste internetforbindelsen. Hvis ikke, kan du prøve at åbne en app-butik eller et andet internetafhængigt program og kontrollere, om enheden kan kontakte internettjenester. Hvis du ikke kan oprette forbindelse til internettet, kan der være problemer med netværksforbindelsen. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
mhv_omjk
Bruger Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
- Ja det har jeg prøvet, Men problemet er at Smart Hub melder Netflix ESN : Not supported for UE32ES6715, så det er hos Samsung denne model skal ESN aktiveres.
Jeg har Nul-stillet enheden 20 gange, trykket den remote-kode de næste 30 - der er bare ikke hul igennem FØR SAMSUNG DANMARK NOSSER SIG SAMMEN OG FÅR ES6715 ESN GODKENDT!!!!
- Og jeg tror godt at de må få fingrene ud af gas-cylindrene før LEASY A/S tager røven på flere kunder!! Redigeret af mhv_omjk - 11-Maj-2013 kl. 12:37 |
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.facebook.com/SamsungDanmark/posts/469986669702615
Virker for nogen. Har du fast ip på tv eller kører det som DHCP |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lær at opføre dig ordentligt.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |