|
Dropbox på iP5: dele flere billeder? |
Besvar |
Forfatter | |
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2013 kl. 19:21 |
Hej
Jeg er ved at opsætte Dropbox på min kærestes nye iPhone 5. Jeg kom til at love hende at det var meget lettere at dele billeder med folk vha. Dropbox, i stedet for at e-maile dem til folk. Jeg kan bare ikke finde ud af at linke til flere billeder ad gangen, kun et. Jeg kan heller ikke linke til en hel mappe. Alle hendes fotos kommer jo ind i "Camera Upload-mappen", men jeg kan kun enten slette eller flytte flere. Gør jeg noget galt, eller kan det bare ikke lade sig gøre? Jeg mener bestemt det har virket engang... Jeg kan heller ikke få det til at virke fra min iPad. Det skal siges at jeg ingen problemer har med at linke til flere billeder fra min Android-telefon (SGS3) På forhånd tak
|
|
/zemo/
|
|
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med DropBox for iOS kan man i den nuværende version ikke dele mapper, eller flere billeder.
Men iOS har en fin indbygget funktion under "Fotos". Her kan man oprette mapper i "Fotostream", som man enten kan gøre offentlige, eller kan dele med et antal personer. Jens
|
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, men øv...
Vi har prøvet at rode lidt med Fotostream og Delt Fotostream. Det ser ud til at virke rigtig smart. Men kun iOS til iOS, ikke sandt? |
|
/zemo/
|
|
BubbiBubbi
Bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det er ikke kun iOS-til-iOS.
Fotostream kan også deles via en hjemmeside på icloud.com, til folk der ikke har iOS eller MacOSX. http://www.ilounge.com/index.php/tips/comments/sharing-photo-streams-as-a-web-site/ |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Det må vi lige se nærmere på. Tak for linket...
|
|
/zemo/
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |