|
Afspiller til børneværelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2013 kl. 09:19 |
Hej alle
![]() Vi er ved og gøre 2 stk. børneværelser i stand og i den forbindelse vil jeg have nogle nye medieafspillere til dem, de har førhen haft pc'er med Windows 7 og brugt mce, vi har alle vores film liggende på en Windows home server. Krav: Skal kunne bruge netværkskabel afspille video fra whs, alle film er i dvd struktur (vob) prisleje: optil 1400 kr. Ønske: afspille musik fra whs måske noget youtube eller lignende. Jeg har kigget lidt på: MED600X3D eller måske MEDE8ER MED400X2 Boxee box WD TV LIVE HUB 1TB Det skal gerne være ligetil så børnene ikke mister lysten til og bruge det, jeg håber der er nogen der har lidt erfaring med ovenstående modeller og kan hjælpe mig. \Ole |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedste løsning efter min mening er Boxee Box. Er billig, brugervenlig og kan klare de behov du har samt mere.
Redigeret af Jakabov - 30-April-2013 kl. 09:54 |
|
![]() |
|
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
jeg har jo kigget på Boxee, jeg havde jo bare håbet på og finde en som ikke var udgået, men så behøver jeg jo ikke og gå og opdatere dem - som jeg skal med alle de bærbare, telefoner osv.
![]() jeg prøver og kigge lidt nærmere på den. |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Korrekt, den er decideret udgået men den gør det godt og kører upåklageligt. Har selv 2 stk. hjemme og selv lillemor kan finde ud af at bruge den. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |