|
Beolab 2 til Beolab 8000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
daltoni ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2013 kl. 13:51 |
Hej alle,
Jeg er ny på forummet, så beklager hvis det er postet forkert, eller der er svaret på det før. Jeg har i hvert fald ledt uden succes... Lige nu spiller jeg på et par beolab 8000 med tilslutning via phono -> minijack i Airport Express, den trådløse enhed fra Apple. Jeg vil gerne tilslutte en beolab 2 uden at ændre mit setup, eller få anlæg eller TV. Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan? På forhånd tak for hjælpen Venlig hilsen Mads
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg umiddelbart ser det, burde du kunne koble begge højtalere til en Beolab 2 med powerlink. Din airport express kan så kobles til til Beolab 2 med en DIN-han til minijack. |
|
![]() |
|
daltoni ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, tak for svar... Det prøver jeg :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |