recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: DVE kallibrerings dvd/bd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: DVE kallibrerings dvd/bd

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: DVE kallibrerings dvd/bd
    Sendt: 02-Maj-2013 kl. 17:59
Hej Recorders

Jeg står og skal have farvekalibreret mit Toshiba. Ligger du/I inde med en af de nyeste DVE´er som trænger til at komme hjemmefra for en lille pris... så skriv til mig på

johanej@hotmail.com

Mvh
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 18:05

Du skal lige vide, at den kun fås på US Engelsk, så du er nødt til at være inde i sproget.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 19:09
Tak for din advarsel Radiomand.

Tror det går da jeg er tidligere engelsklærerSmile

Mvh
Johan
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 12:28
jeg har da en helt ny til at ligge Blu Ray udgaven , men kan ikke finde ud af at bruge den desvære , men kunne godt tænke mig at lære det , men kenner ikke nogle som kan finde ud af det ÆV Æv
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 13:19
Hej Swingking.

Det lyder da lidt rystende.. Er det en du vil sælge? Ellers hvis du bor i nærheden af Ribe, kunne vi se på det sammen. Kommer også nogle gange til Herning, Skærbæk, Esbjerg, Gram, Vojens...

Har selv Hifi klubbens kallibrerings skive. Den kan dog ikke helt så meget og passer vist også bedst til Samsung, LG og Panasonic. Alternativt kan du google dit mærke og model + kalibrering eller test.. Og så kan man være heldig at Flatpanels har gjort arbejdet.

Mvh
Johan

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 13:45
Jeg bor i Grindsted 7200 og det lyder super hvis vi kunne kigge på det samme .så stiller jeg gerne den til rådighed dig dig hvis det er
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 14:08
Det lyder godt. Hvornår har du tid? Og hvis det bliver Ribe giver jeg kaffe.. Ellers skal jeg tage tvet med til Grindsted så vi ikke skal involdvere Post Danmark
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 14:14
Skriv en pm til mig så finder vi ud af noget ok
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
fredtoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 14:44
Det er fanme god brug af et forum. Man bliver i helt godt humør på sådan en fredag eftermiddag Big smile
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 14:54
Tak for de flinke ord Fredtoft. Ja, det er det helt rigtige at bruge dette forum til og når man så kan glæde andre er det ekstra godt. Må du få en god weekend

Mvh
Johan
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 16:40

Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

jeg har da en helt ny til at ligge Blu Ray udgaven , men kan ikke finde ud af at bruge den desvære , men kunne godt tænke mig at lære det , men kenner ikke nogle som kan finde ud af det ÆV Æv

Det man skal koncentrere sig mest om, er det afsnit der omhandler justering af lys, kontrast og farve. Som der fortælles om på skiven, så skal farvefiltret bruges når man kommer til punktet der handler om netop justering af farverne. Nu kommer i langvejs fra, men ellers er det en smal sag at vise hvordan den bruges, og hvor let det er at bruge den.
Der er mange andre brugbare justerings muligheder på skiven, men de primære i langt de fleste tilfælde er de førnævnte
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 16:58
Hej Radiomanden mange tak for info  Johan komme fordi en af dagene så må vi lige få kigget på det sammen
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu