|
2fri |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
beauville
Guld medlem Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Maj-2013 kl. 17:37 |
hey
Jeg er gammel og har ledt efter tv2s nye kanal 2fri. Jeg har det lokale antennelag som får leveret deres signal fra yousee. Bør jeg kunne finde den? |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, når den begynder at sende, men den er allerede lagt ind på You See, så se i EPG for kanalnummer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har da kørt hele eftermiddagen på hovedkanalen TV2
Kan se de har ændret det, så det kun var i starten af eftermiddagen Redigeret af Kampus - 05-Maj-2013 kl. 17:44 |
|
beauville
Guld medlem Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Dine svar er af en anden verden.
|
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, men så kan jeg sige dig at den har plads 98. Derudover så skulle dan være på Extrakanalen, der er EPG for den, men der vises stadig Outdoor. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
i kan også se den på tv2 play resten af året gratis
|
|
reslfj
Guld medlem Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV2 Fri er en del af youSees fuldpakke - position 22 digitalt - men skulle også i denne måned sendes på ekstrakanalen (der også kun er digital pos 34). Det er ikke sket endnu. TV2 Fri begyndte at sende her søndag kl 11.30 og blev også i en tid omkring middag sendt på TV2's hovedkanal. Der er fint, at de har tid til at gå i dybden, men i dag blev der nu blot hygge-vrøvlet lidt rigeligt og til tider lidt for TV2 indforstået. Det var ikke så slemt. som når fx radio 24syv* holder flere timers snak og uvidenhedsklub, men i kortere perioder tæt på... Det ville jo have været klogt, når man omtaler udtrykket 'et flag er kønnest i modvind', at man vidste at udtrykket i bogstavelig forstand relatere til et skibs sejlretning - man hvad ved landkrabber - ikke meget - og så bruges udtrykket i flere former for overført betydning. Godset der udlejer TV2's Frihus, skriver i øvrigt at de flager med splitflag - der må være en historie at fortælle. Det var helt rart, at se Bubber forklare og fortælle om noget han vidste rigtig god besked omkring (både og sejlads). Han er faktisk udmærket ´med et emne, hvor han har medvind. Lars Redigeret af reslfj - 06-Maj-2013 kl. 00:06 |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Burde 2fri ikke kunne ses på stofa i aarhus?
Jeg kan ikke finde den ukodet, kun den kodet version. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
2fri er ikke en FRI kanal trods navnet. Kan heller ikke modtage den FTA fra min antenne
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
de har ikke i nu lavet aftale med boxer tv.
"TV 2 FRI" lanceres i maj 2013, foreløbig hos distributørerne Stofa, Waoo! og Canal Digital - TV 2 forhandler desuden med øvrige selskaber Susanne Nielsen |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer an på hvordan Jeres udbyder har lagt den ind, hos You See er den i Fuldpakken, samt at den er som tilkøbskanal, lige nu er den også at finde for alle hos You See på Extrakanalen. |
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Kampus - 06-Maj-2013 kl. 18:21 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |