recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har du hørt B&O Beoplay H6 ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har du hørt B&O Beoplay H6 ??

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har du hørt B&O Beoplay H6 ??
    Sendt: 07-Maj-2013 kl. 09:50
Er der nogen af jer der har hørt de nye B&O Beoplay H6 stereo hovedtelefoner?Tongue

Hvis du har, vil du give et feed back - be om. Jeg har desværre ikke lige tiden til at drøne ind på Kgs. Nytorv til B&O butikken her de kommende dageEmbarrassed
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 17:19
Jeg har hørt, de spiller højt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 17:34
Nu har jeg revet min gøremål ud et par timer, og jeg har selv hørt Beoplay H6.

Deres design og materialevalg er særdeles lækkert, de er lette, også at have på hovedet, og de lukker godt af for den omgivne støj.

Desvære havde man hos B&O kun mulighed for at afspille MP3 filer, og det mener jeg ikke er det rigtige til at bedømme lydkvaliteten.

Men det som jeg hørte via MP3:

De giver en fornuftig og ikke gennemtrængende diskant,

Mellemtone området lød på det jeg lyttede til, en anelse anstrengt, og til tider lidt skinger hvis man kan sige det sådan om mellemtonefrekvenser,

Og de kan virkelig fyre noget bas af, uden at den "Blafre", ikke så tosset

Dynamikken er nærmest fremragende.

Men som sagt svært at bedømme på MP3 filer, og man ved jo heller ikke hvorledes de pågældende optagelser er i kvalitet.

Jeg må sige, at jeg nok godt kunne falde for B&O H6, men heldigvis sælger de dem ikke endnuLOL

Redigeret af Hother - 07-Maj-2013 kl. 17:49
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 18:30
nu er det en lukket høretelefon, er det lykkedes dem at få en forholdsvis åben lydscene...? 

ligesom f.eks. AKG K550?

Bass, lyder lidt småkritisk for et B&O produkt, ja bass er da tilstede, men fokus har altid været den rigtige livelyd... 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

nu er det en lukket høretelefon, er det lykkedes dem at få en forholdsvis åben lydscene...? 

ligesom f.eks. AKG K550?

Bass, lyder lidt småkritisk for et B&O produkt, ja bass er da tilstede, men fokus har altid været den rigtige livelyd... 
Den åbne lydscene, jo det mener jeg faktisk er lykkedes for B&O, og den åbne livelyd, den tør jeg ikke udtale mig om ved MP3Smile
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 18:41
Det lyder ikke tosset, dem skal jeg helt sikkert se mere på :)
Get HIFI or die trying c",
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Desvære havde man hos B&O kun mulighed for at afspille MP3 filer, og det mener jeg ikke er det rigtige til at bedømme lydkvaliteten.

Det er da en falliterklæring Dead
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Man er vel tilladt at tage sit eget musik med. Hvis de skal dække alle ind, så får de travlt. Desuden er målgruppen vist uden tvivl mp3 generationen.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Man er vel tilladt at tage sit eget musik med. Hvis de skal dække alle ind, så får de travlt. Desuden er målgruppen vist uden tvivl mp3 generationen.
Nej det spurgte jeg helt principielt om vedr. MP3, og svaret var, at man var bekendt med, at H6´s lydkvaliteter ikke kom til sin fulde ret ved MP3. H6 er også beregnet til en hyggestund i sofaen med en lækker CD og et glas cognacTongue 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:54

Hvad havde de egentlig til at afspille musikken med?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:57

Hvad havde de egentlig til at afspille musikken med?

En iPadCry
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 20:44

En CD afspiller var vel det mindste de burde ha'
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu