|
Har du hørt B&O Beoplay H6 ?? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2013 kl. 09:50 |
||
Er der nogen af jer der har hørt de nye B&O Beoplay H6 stereo hovedtelefoner?
![]() Hvis du har, vil du give et feed back - be om. Jeg har desværre ikke lige tiden til at drøne ind på Kgs. Nytorv til B&O butikken her de kommende dage
![]() |
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har hørt, de spiller højt.
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Nu har jeg revet min gøremål ud et par timer, og jeg har selv hørt Beoplay H6.
Deres design og materialevalg er særdeles lækkert, de er lette, også at have på hovedet, og de lukker godt af for den omgivne støj. Desvære havde man hos B&O kun mulighed for at afspille MP3 filer, og det mener jeg ikke er det rigtige til at bedømme lydkvaliteten. ![]() Men det som jeg hørte via MP3: De giver en fornuftig og ikke gennemtrængende diskant, Mellemtone området lød på det jeg lyttede til, en anelse anstrengt, og til tider lidt skinger hvis man kan sige det sådan om mellemtonefrekvenser, Og de kan virkelig fyre noget bas af, uden at den "Blafre", ikke så tosset Dynamikken er nærmest fremragende. Men som sagt svært at bedømme på MP3 filer, og man ved jo heller ikke hvorledes de pågældende optagelser er i kvalitet. Jeg må sige, at jeg nok godt kunne falde for B&O H6, men heldigvis sælger de dem ikke endnu ![]() Redigeret af Hother - 07-Maj-2013 kl. 17:49 |
|||
![]() |
|||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
||
nu er det en lukket høretelefon, er det lykkedes dem at få en forholdsvis åben lydscene...?
ligesom f.eks. AKG K550? Bass, lyder lidt småkritisk for et B&O produkt, ja bass er da tilstede, men fokus har altid været den rigtige livelyd...
|
|||
![]() |
|||
||
Den åbne lydscene, jo det mener jeg faktisk er lykkedes for B&O, og den åbne livelyd, den tør jeg ikke udtale mig om ved MP3
![]() |
|||
![]() |
|||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
||
Det lyder ikke tosset, dem skal jeg helt sikkert se mere på :)
|
|||
Get HIFI or die trying c",
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er da en falliterklæring ![]() |
|||
![]() |
|||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Nej det spurgte jeg helt principielt om vedr. MP3, og svaret var, at man var bekendt med, at H6´s lydkvaliteter ikke kom til sin fulde ret ved MP3. H6 er også beregnet til en hyggestund i sofaen med en lækker CD og et glas cognac
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Hvad havde de egentlig til at afspille musikken med? |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
En iPad
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
En CD afspiller var vel det mindste de burde ha' |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |