|
K: AVI ADM 9.1 - LUKKET |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 18:20 |
Hejsa
Jeg har pr 09/05-13' fået købt mig et sæt - denne tråd kan anses som lukket :). Jeg leder efter et sæt AVI ADM 9.1, 9T eller den nyere 9RS - i hvid. Hvis der er nogen der tilmed har den tilhørende subwoofer (også i hvid) ville det også være super! Mit budget ligger på mellem 7-10000 for sættet, og omtrent 4000-6000 for 9.1'erne (eller deres nyere ekvivalenter) alt afhængigt af stand, model osv! Jeg bor i KBH og kan køre ud og hente hvis det skulle blive aktuelt - hvis der er noget længere væk (Jylland eller Fyn) kan vi sikkert også finde på noget! SKriv hvis du har noget du vil af med!
![]() Redigeret af Foods - 09-Maj-2013 kl. 21:17 |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen der har et sæt de vil af med?
Mvh
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Op-se-dasse!
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Op, op til pinsen!
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Altså, jeg har et sæt i sort.
9.1 (tweaked) + sub.
|
|
![]() |
|
Ellers tak, jeg har så sent som idag været ude og købe et sæt. De spiller fantastisk :).
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |