recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nulstille ipad 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nulstille ipad 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nulstille ipad 2
    Sendt: 10-Maj-2013 kl. 07:47
godmorgen derude.

jeg skal til opdatere en ipad 2 og vil gerne sætte en ny bruger op.

men de spil der ligger på den , de står jo på min bruger, er det muligt at få dem medover til den nye bruger.

ved sgu ikke lige om det lyder lidt vrøvlet det her

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 07:57
Nej, det er ikke muligt. spillene tilhører én itunes konto.

/ask
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 08:33
ok. så blev jeg da det klogere

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 11:17
du kan godt logge ind med din egen itunes konto og installere de spil du har købt fra den konto også logge ud igen.. og ind med den nye konto.. men løsningen gælder såvidt jeg har forstået det kun i egen husstand rent rettighedsmæssigt, da man jo godt kan have flere ipads i huset med forskellig konto.
du kan ikke "lovligt" gøre det overfor 3mand, feks sælge enheden med spil.. de tilhører rettighedsmæssigt din ituneskonto
Mvh

René
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 20:47
Så blev jeg det klogere. Hvad sker der så når den er logget på med en anden konto og bliver sluttet til en computer og begynder at synkronisere?

/ask
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 22:01
Så bliver der problemer, du kan dog logge ind fra den itunes konto de pågældende apps er købt og godkende computeren, du kan herefter overføre købene til computeren og derfra dele dem til de enheder den itunes holder styr på, det er muligt at godkende op til 5 computere på 1 itunes konto.
Herefter vil det være muligt at køre videre selvom der er apps på tværs af flere itunes konti
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu