|
Rengøring af Beovision 10 40" |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
beoplay86 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2013 kl. 21:52 |
Hej allesammen.
![]() Har netop fået skaffet mig drømme Tv'et, dog er der lige et spørgsmål, rengøring af antirefleks skærm?. Har hørt en masse fra Ajax universal rengøring med ammoniak men så har jeg læst lidt om at det kan beskadige skærmen i længden ? Ringede derfor til B&O butikken og siger det samme med ajax, men er det ikke bedre med alm skærm rens ? da der ikke er sprit og ammoniak i.? Glæder mig til at hører hvad folk har at sige herinde
![]() |
|
![]() |
|
beoplay86 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har os hørt vindues rens skulle være dårligt da det er for hård ved skærmen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Brug en microfiber klud vredet hårdt op i en tynd opvaskemiddel blanding
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg ville nu også undgå noget med alkohol i. Jeg aftørrer mine skærme med en mikrofiberklud og ganske lidt fugt. Evt. blot lidt ånde :)
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Hvis man undgår at berøre skærmen, er det nok at støve af, eller som de andre skriver med mikrofiber.
|
|
![]() |
|
ja har os hørt skærm rens skulle være det bedste :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Brug ALDRIG rengøringsmidler, som indeholder alkohol og opløsningsmidler, på Bang & Olufsen TV!!! Jeg har set min del af skærme, hvor der nærmest var "gardiner" foran billedet, fordi kontrastbehandlingen havde fået striber, p.g.a. netop rengøringsmidler.
Som det ellers nævnes, så en tør mikrofiberklud alt som behøves. Skulle der komme fedtfingre eller andet på, så fugtes en lille del af kluden, og den tørre del tørres der efter med... M.v.h. |
|
![]() |
|
ja nemlig. men det var en demo model og der var fedtede fingere på. har hørt fladskærms rens skulle være godt det fjerner snavs og finger aftryk.
skulle være godt til lcd tv os med anti reflex skærme. da der ingen ammoniak, alkohol og syre i produktet.
|
|
![]() |
|
tænker specielt på det her http://www.linds.dk/150-ml-fladskaermsrens.aspx
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Prøv, som sagt, med en let fugtet microfiberklud. Har taget fedtfingre på alle mine skærme.
Hvis det også virker på din skærm, så har du sparet penge, og miljøet har også vundet en lille smule! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ja, hvorfor være så forhippet på at bruge penge, når det ikke er nødvendigt?
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |