|
Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!! |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2013 kl. 10:37 |
||
Den besked kom op på min PC da jeg tændte den. Og at Microsoft Security Essentials vil blive afinstalleret hvis jeg ikke gør noget inden 30 dage. Jeg skal downloade et program som validerer Windows, men det sker ikke!
Hvad skal jeg gøre? Fornemmer det er min browser, Mozilla Firefox, som Windows ikke kan li' Redigeret af Kampus - 18-Maj-2013 kl. 10:28 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det har ikke noget med Firefox at gøre. Fejlen er et andet sted.
Er det nu, du skal have en iMac? ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ok, den vil ikke installere Plugin'et, så nu mister jeg formodentlig MSE. Hvorfor i hede hule helvede kan det lort ikke arbejde sammen? ![]() Nej det er nu at jeg helt skal undvære PC. Har klaret mig fint i et halvt liv uden, og nu er det bare pisse besværligt ![]() |
|||
![]() |
|||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
||
Har du prøvet at hente en explorer og se om det hjælper.
Evt taste din licens ind igen. Hvad er der sket forud for dit problem, installeret nye programmer eller ryddet og med et special program? |
|||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har stadig explorer installeret, men ikke som min faste browser. Bruger den ind imellem til Netbank, da den har tydelig sikkerhedsvisning med hængelås symbol. Der er ikke sket andet end jeg har skiftet bios batteriet. |
|||
![]() |
|||
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
||
Har du stillet uret efter du har skiftet batteriet? Den korrekte dato har en del at sige for certifikater.
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Firefox har også hængelås når jeg bruger netbank. |
|||
![]() |
|||
Conluxa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
||
Kør Microsoft IE og gå til denne side: http://www.microsoft.com/genuine/validateHar du undersøgt, om der er malware i systemet ?
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
||
Du skal finde ud af hvad det er din computer fejler. Og det er næppe Firefox. Grunden til at jeg siger det er at jeg har brugt Firefox på diverse windowsplatformer gennem de sidste mange år -uden at have sådanne problemer. Klaus |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ja da, det stod på år d. 05.01.2001 kl 13.10 efter skiftet af batteri ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Den har jeg så ikke kunnet få frem ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |