|
Hdhomerun & Yousee problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ozona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:14 |
Jeg har læst HDHOMERUN tråden baglæns fra side 125 til 105 uden endnu at finde svar på mit spørgsmål:
Jeg har yousee og har gjort at det "gyldne": Kan ikke få nogle kanaler ind, selvom jeg har googlet af HT, og kørt adskillige scans... Hvis jeg vælger "digital antenne" (ikke digital kabelt" ) Kan jeg får Dr, Dr2, og ligende ind (10 kanaler) men ingen Tv3, 3+ osv. osv.) Jeg Har prøvet at køre en CMD promt med Modulation : hdhomerun_config set <device-id> /sys/dvbc_modulation "a8qam64-6875" Sat modulation til hhv. 6900 & 6875 i selve programmet, Sat Virtual Channel Table mode to InjectNITSDT & Auto.... INTET HELD Kan I hjælpe... Er helt lost
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du scannet for kanaler via HDhomerun-softwaren ?!
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
Ozona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 50 |
Jep, det er kun den software jeg vil bruge, og sørge for de er der, inden jeg "tager det videre"
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
jeg har kun valgt 6875 - men det bør ikke være problemet
Har du under advanced også valgt øverste "Automatically select...." |
|
;o)
|
|
![]() |
|
NikNak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2013 Status: Offline Point: 2 |
Jeg har får haft problemer, dog med stofa.
Dengang var det signal styrken der var problemet, selvom der var fint signal på fjernsynet. Prøv af flytte hdhomerun boksen ud til hvor signalet kommer ind i huset / lejligheden før evt. splitter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |