|
Anysee E30C Plus - 2 stk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2012 kl. 14:00 |
Hej der
Jeg ligger inde med 2 stk Anysee E30 C PLUS tunere. Der er til salg for en fornuftig pris. Kom med et fornuftigt bud. De er i Odense, og jeg ser helst, at de afhentes. Skal de sendes, er det for købers regning og alt forudbetalt. Michael
|
|
![]() |
|
runee ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Kan se det er et stykke tid siden, men har du stadig disse liggende? /Rune |
|
![]() |
|
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
Ja, det har jeg.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvad er prisen? For et stk?
|
|
![]() |
|
Kom med et bud.
|
|
![]() |
|
Tager gerne begge to for 500 :)
|
|
![]() |
|
Det er ok.
|
|
![]() |
|
Send mig en mail på r u n e @ p i K a . d k :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |