|
Problemer med HBO / Samsung |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik W. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2013 kl. 14:51 |
Jeg oplever meget tit, at Samsung SMART TV app går i sort, og at TV'et "låser", dvs. reagerer ikke på kommandoer. Er den eneste løsning virkelig at slukke og tænde vægkontakten?
Jeg oplever også tit, at app'en ikke "husker", hvor langt jeg er kommet i et afsnit, eller at jeg har set det færdig. Har andre samme oplevelser?
Hvorfor ikke "kopiere" Netflix, så næste afsnit begynder efter X antal sekunder? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |