|
musik og lydbøger over på ipadden |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6467 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Maj-2013 kl. 21:53 |
Hejsa, hvis man har en masse lydbøger på cd´ere... og nogle mp3 filer - er det så muligt på en super nem måde at få dem over på sin ipad.. ??
måske en apple kompatibel harddisk
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal finde et program der kan konvertere mp3 til m4a (Apples format). Jeg bruger selv foobar2000. Derefter omdøber du dem til m4b i stedet for, så genkender iTunes dem som lydbølger i stedet for musik.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, så ikke lige det med musik også. Musik i mp3 format, skal du sådan set ikke gøre noget ved. mp3 er fuldt understøttet, så dem overføres du bare gennem iTunes som de er. Nu har jeg selv kun en iPad, men bruger en Android telefon, og bruger derfor Google Music, så du må ikke hænge mig op på det her.. Men jeg mener at du også kan overføre gennem Apples cloudtjeneste. Men det er muligt, at det ikke fungerer i Danmark endnu.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan kun synkronisere musik og andre medier via iTunes.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nu også stadig gennem iTunes jeg mente. Men mere at man gør det gennem ders cloud, og ikke med kabel.. Men ved ikke om man kan i Danmark?
|
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
måske en apple kompatibel harddisk
Seagate Wireless Plus http://www.youtube.com/watch?v=htyI2jJL-Do
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den er jeg ret hooked på den harddisk. Synes dog ikke de har den i Fona eller elgiganten. Lang historie , men ved ikke om den SFO jeg arbejder på må handle andre steder
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
" Du kan kun synkronisere musik og andre medier via iTunes. "
Kun og kun ! der er nu mange måder. - her er 1 http://www.applemacvideo.com/transpod/transfer-mac-to-ipad.html her er flere https://www.google.dk/search?q=transform+musik+ipad+whitout+itunes&aq=f&oq=transform+musik+ipad+whitout+itunes&aqs=chrome.0.57j0.38207j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=transform+music+ipad+without+itunes&spell=1&sa=X&ei=OM-VUYzqLcWSswbpioHAAw&ved=0CCkQvwUoAA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46751780,d.Yms&fp=1d92832f3b1bbb34&biw=822&bih=424
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ingen grund til at konveretere din lydbøger hvis du også ligger i mp3. Du henter dem bare ind i iTunes. Hvis de ligger under musik så markere du dem bare - højreklikker på den og vælger Get info. Så ændre du typen til Lydbøger og sætter flueben i husk position.
|
|
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der kan man bare se. Det er jo en del nemmere end min metode :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |