recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - musik og lydbøger over på ipadden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

musik og lydbøger over på ipadden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: musik og lydbøger over på ipadden
    Sendt: 16-Maj-2013 kl. 21:53
Hejsa, hvis man har en masse lydbøger på cd´ere... og nogle mp3 filer - er det så muligt på en super nem måde at få dem over på sin ipad.. ??

måske en apple kompatibel harddisk
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 22:27
Du skal finde et program der kan konvertere mp3 til m4a (Apples format). Jeg bruger selv foobar2000. Derefter omdøber du dem til m4b i stedet for, så genkender iTunes dem som lydbølger i stedet for musik.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2013 kl. 22:32
Hov, så ikke lige det med musik også. Musik i mp3 format, skal du sådan set ikke gøre noget ved. mp3 er fuldt understøttet, så dem overføres du bare gennem iTunes som de er. Nu har jeg selv kun en iPad, men bruger en Android telefon, og bruger derfor Google Music, så du må ikke hænge mig op på det her.. Men jeg mener at du også kan overføre gennem Apples cloudtjeneste. Men det er muligt, at det ikke fungerer i Danmark endnu.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 06:55
Du kan kun synkronisere musik og andre medier via iTunes.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 07:06
Det var nu også stadig gennem iTunes jeg mente. Men mere at man gør det gennem ders cloud, og ikke med kabel.. Men ved ikke om man kan i Danmark?
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 08:12
måske en apple kompatibel harddisk

Seagate Wireless Plus 

http://www.youtube.com/watch?v=htyI2jJL-Do
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 08:25
Ja den er jeg ret hooked på den harddisk. Synes dog ikke de har den i Fona eller elgiganten. Lang historie , men ved ikke om den SFO jeg arbejder på må handle andre steder
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 08:41
"  Du kan kun synkronisere musik og andre medier via iTunes.  "

Kun og kun !  der er nu mange måder. - her er 1

http://www.applemacvideo.com/transpod/transfer-mac-to-ipad.html

her er flere

https://www.google.dk/search?q=transform+musik+ipad+whitout+itunes&aq=f&oq=transform+musik+ipad+whitout+itunes&aqs=chrome.0.57j0.38207j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=transform+music+ipad+without+itunes&spell=1&sa=X&ei=OM-VUYzqLcWSswbpioHAAw&ved=0CCkQvwUoAA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46751780,d.Yms&fp=1d92832f3b1bbb34&biw=822&bih=424
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 10:00
Der er ingen grund til at konveretere din lydbøger hvis du også ligger i mp3. Du henter dem bare ind i iTunes. Hvis de ligger under musik så markere du dem bare - højreklikker på den og vælger Get info. Så ændre du typen til Lydbøger og sætter flueben i husk position.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Der er ingen grund til at konveretere din lydbøger hvis du også ligger i mp3. Du henter dem bare ind i iTunes. Hvis de ligger under musik så markere du dem bare - højreklikker på den og vælger Get info. Så ændre du typen til Lydbøger og sætter flueben i husk position.
Ja, der kan man bare se. Det er jo en del nemmere end min metode :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu