|
Triax ST-220 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nikj_dk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2013 kl. 15:03 |
Hej, jeg har anskaffet en Triax ST-220 for at se formel 1 fra RTL - gratis. Jeg havde en opstillet parabol der pegede på Astra, så det var bare at tilslutte, så var der gratis formel 1.
Triaxen fungere upåklageligt fraregnet at når jeg optager til et USB stick, så slutter den optagelserne før udsendelsen er slut. Det tager en del af fornøjelsen. Jeg kan ikke finde noget i brugsvejledningen om man kan forlænge tidspunktet for afslutning af optagelse, så jeg spørger hermed forummet om der er nogen der har erfaring med dette? I øvrigt kan jeg nævne at det optagne kan afspilles via VLC på f.eks. en MacBook, og billedet er knivskarpt. Og det fungerer med CA/Boxerkort. Mvh.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |