|
V: Velodyne 1200ultra |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2013 kl. 08:53 |
|
Hey gutter
overvejer at sælge min 1200ultra da den simpelthen er for stor til min lejlighed! Overvejer at gå ned i en 800ultra i stedet, og vil derfor gerne have vurderet hvad i mener jeg kan få for sådan en bandit, før jeg sætter den til salg. Så hvad er jeres vurdering at man kan få for velodyne 1200 ultra med 3 år på bagen, og står fejlfri? Mvh Rene
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det jeg oplever er jo, at sub´s ikke helt taber så meget i værdi som øvrigt HIFI udstyr. Velodyne er jo rimeligt anerkendt og eftertragtet, så mon ikke at du skulle kunne få omkring 6-7 k for din sub.
Jeg vil da i øvrigt foreslå dig at vælge en SPL 1000 Ultra. Den har jeg i min lejlighed, og det fungere fremragende. Meget mere afslappet end en SPL 800 Ultra ville kunne magte.
![]() |
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
Jeg havde nu forventet lidt mere!
1000ultra har jeg ikke behov for og er for stor. Mit rum er 18m2 kan 1 stk 800ultra fint spille op. Havde før 800i, den klarede det også fint, og 800 ultra giver jo noget mere. Grunden til at jeg gerne vil have en væsentlig mindre sub, er at min 1200ultra fylder visuelt meget, og jeg kan ikke få den placeret korrekt pga størrelsen. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
|
Min spl-1200ultra blev vurderet til 4000kr pga et hak i lakken, tror du skal ikke forvente meget mere end de nævnte 5-6000kr.
|
||
![]() |
||
|
Det er jo åndsvagt!
Halv pris er 6500kr Så må jrg jo beholde den til jeg flytter i noget størrre.. |
||
![]() |
||
|
Jeg slal jo også ud og købe en 800ultra så hæmger det jo ikke sammen ! :)
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Rolig nu, se hvad den kan indbringe, og er du ikke tilfreds, så beholder du den vel bare indtil videre
![]() |
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
|
Eller se om du kan bytte din 1200 ultra til en 800 ultra + penge til dig
|
||
![]() |
||
|
At bytte vil jeg skam gerne, er der nogen som gerne vil byt en 800ultra til 1200 ultra :)
|
||
![]() |
||
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
|
Er det en spl eller er det den gamle model?
|
||
![]() |
||
|
Det er en spl 1200ultra ! :) sort, kan godt ligge billeder op
|
||
![]() |
||
|
haha ja jeg er helt rolig ;) En bytte handel kunne nu være rar !
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |