|
handbraker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2013 kl. 17:50 |
Hej
jeg har nogle dvd som tv ikke vil afspille hele vejen igennem. der er noget dårligt ved den mkr nr af beovison 7 32. så mit valg er at rippe dem dvd selv om den før har kunne afspille dem hele vejen igennem. ![]() så jeg kan afspille dem via avt3. problemt opstå omkring 45 % af rippening til mp4 så stoppe handbraker bare det er version 0.9.95470 - 64bit. ![]() min bærbar pc intel core i5 - 2450m, 2,5 GHZ. 6 gbram kopieringsbeskyttelse skulle være brudt ned. programmet skriver ikke noget om der skuller være problemmer. kun ( Queue Finished ) håber nogle der har et forslag til ved jeg kan gøre. med venlig hilsen michael
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det for nogle DVD'er - jeg mener at visse fra bl.a. Disney har været problematiske på visse afspillere.
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
det er sf film i dk eller fox home ente. die hard 4.0 og mr. & mrs smith.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvilken afspiller.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hej
dvd afspiller er indbygget i tvet i bang og Olufsen beovision 7 32 fra den 25/ 7 08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |