recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iceman's StueBio m. projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iceman's StueBio m. projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iceman's StueBio m. projektor
    Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:55
efter at ha set alle de fede setup her i forumet, vil jeg gerne dele mit lav budget bio stue..

det hele består af:

TV: Samsung 55" ES8005

Projektor: BenQ W1070 

Lærred: 86" Projecta 

forstærler: Denon AVR 1908

medie og spil: Bærbar forbundet til DENON med HDMI hvor PLEX bruges som mediacenter og PS3 til spil og Blu-ray/DVD

Front: System Audio 1280MkII

Center: System Audio SA520

Bag: Jamo 200 Dipol 

Beklager Billede kvaliteten de er taget med en Lumia 620 Embarrassed

Stue Bio

Projektor

baghøjtalere

Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:12
iceman har du ikke hørt om kabel skjulere *G*
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

jo Tongue men har lige flyttet det hele, efter jeg fik projektor op og skal ha lavet nye skjulere.

Dog har vi bestemt vi også vil ha malet om osv... så gad ikke til at gøre det helt store 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:49

Det der er ingenting!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:51
Jeg kan da se kabelskjulere til bag højttalere
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

jo Tongue men har lige flyttet det hele, efter jeg fik projektor op og skal ha lavet nye skjulere.

Dog har vi bestemt vi også vil ha malet om osv... så gad ikke til at gøre det helt store 

ja okay det er forståeligt nok Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 20:36
havde nu håbet lidt på at nogen vil synes lidt om setup'et LOL 

kritik og ideer til ændringer modtages også gerne 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 21:22
det ser godt ud, når i får malet og kablerne væk kommer det jo til at se rigtig godt ud :) hvordan er akustikken? Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

det ser godt ud, når i får malet og kablerne væk kommer det jo til at se rigtig godt ud :) hvordan er akustikken? Smile

har ikke noget at måle akustikken med eller ligende. men har haft en der har forstand på lyd til at hjælpe med indstigninger osv. 

jeg synes lyden er rigtig god. præcis bas og rigtig gode detaljer i lyden synes jeg... bliver aldrig ubehagelig at høre på selv ved høj styrke... 
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2013 kl. 13:53
Jamo 200 Dipol, det må betyde at den ene side af højttaleren spiller direkte ind i bagvæggen, er det korrekt? Så tænker jeg de kunne placeres mere optimalt måske? Ellers er det et fint setup :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 00:43
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Jamo 200 Dipol, det må betyde at den ene side af højttaleren spiller direkte ind i bagvæggen, er det korrekt? Så tænker jeg de kunne placeres mere optimalt måske? Ellers er det et fint setup :-)

den ene side af jamo højtalerene har diskant og lille mellemtone, den side vender væk fra væggen.

den side der vender ind mod væggen har en større mellemtone/bas enhed..

hvis nogen har bedre løsninger til placering af baghøjtalere, lytter jeg meget gerne.. 

min side/lytte position er ca. 15-20 foran dem så de hænger bag mig. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu