|
Det er sgu da spændende |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Maj-2013 kl. 08:09 |
se det her håber jeg da på at kunne se frem til
Redigeret af Treated - 29-Maj-2013 kl. 19:49 |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kunne være godt
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke nogen revolutionerende nyhed. Det er almen viden at turboladning ikke holder længe, så oftere ladning er nødvendig, og dermed kortere batteri levetid.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Ifølge den unge studerende fra Californien i USA skulle den desuden holde til 10.000 opladninger, hvor et normalt mobilbatteri typisk har en levetid på cirka 1.000 opladninger." Ud fra det behov jeg har i dag, svarer det til ti opladninger om dagen, hvis batteriet skal leve i det samme tidsrum, som mine nuværende batterier. Umiddelbart tvivler jeg på, at dette batteri skal oplades ti gange om dagen. Så jeg ser positivt på det, i stedet for at være negativ om udviklingen!
|
|
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er detaljerne fra projectbeskrivelsen : Supercapacitor
Lader til at energitætheden er på linie med batterier, men der er nok lige et par detaljer der skal klares, indtil nu er den kun blevet brugt til at få en lysdiode til at lyse. Men det er spændende! |
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjah, for mit vedkommende gør det ikke den store forskel
Min tlf bliver altid opladet mens jeg er på arbejde (kontormus) Og i weekenden er det jo bare at sætte den til mens man sover... Kan godt se det smarte i 20 sek opladning når/hvis jeg glemmer at få den opladet
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel ikke telefoner som er specielt spændene. Tænk hvis det også virkede på el bilen. 20sek opladning og så er det fuldt batteri igen
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det store problem er bare at fuldt batteri er med en betydeligt lavere kapacitet end end fyldt batteri i dag.
Fedt at det tager 20 sekunder at lade, men ufedt at telefonen så kun holder strøm i 3-4 timer. Klaus |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal vi regne på, hvor stor en strøm der skal løbe i kablet over til bilen, for at lade den op på - ja lad os bare sige 2 minutter? Et 4 kvadrat kabel vil smelte....... Klaus |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hedder sgu med G... ;-)
|
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:40 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det gør sku ikke |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |