|
Interegret dvb viewer i XBMC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ozona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2013 kl. 17:41 |
Hey folks...
Hvordan får jeg integreret DVB viewer (og recording services) i XBMC? Umiddelbart virker det fint som selvstændig app. Kan man downloade et plugin så man kan sætte en optagelse i gang fra sin telefon, eller evt. via nettet?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kort søgning i google, kan du bruge det ?
|
|
![]() |
|
Ozona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 50 |
Havde fandeme søgt... :-)
Nu prøver jeg lige om jeg kan få dette til at virke... Nogen der kunne svare på plugin til telefonen ? |
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Endnu en hurtig søgning på google.dk ;)
Man kan også launce Dvbviewer inde fra XBMC, hvis man hellere vil køre med programmet, frem for PVR. (gør jeg personligt, da kanal skift osv er hurtigere.) Der skal ændres lidt i home.xml for at tilføje en genvej. Nu vil jeg ikke forærre dig alt, men sikker på google kan hjælpe igen ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |