|
SOLGT--JVC NX7000 2Din navigation/Multimedia anlæg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2013 kl. 22:29 |
Sælger et brugt JVC NX7000 Navigation/multimedia system i rigtig god stand. Der medfølger GPS antenne Har en kasse så den kan sendes forsvarligt. Det var vist det hele Redigeret af Anderton - 30-Maj-2013 kl. 16:48 |
|
![]() |
|
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder den sig, og hvad skal den koste?
|
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Hej.
Anlægget befinder sig i Aalborg, men kan sagtens sendes. Havde forestillet mig omkring 2300 Anderton |
|
![]() |
|
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
OK. Det er desværre for langt væk både geografisk og prismæssigt :( men tak for det hurtige svar.
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Jeg vil da godt starte med et byde de første 1500,00
![]() |
|
![]() |
|
Damhus : det er noteret, håber dog på en smule mere. Synes dog det er svært at prissætte :-)
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Super..
Ja, det er jeg med på, det gælder begge veje. ![]() Jeg synes altid det ender med at man skal have et hav af adaptere, kabler osv, inden den er installeret. Jeg skal bare være helt sikker: Bluetoothmodul er med, og det virker som det skal? Hvad for en bil har den siddet i, og er alle kabler, adaptere der nu er brugt i den installation med? Redigeret af Damhus - 26-Maj-2013 kl. 10:10 |
|
![]() |
|
Hej. Bluetooth modulet følger selvfølgelig med. Alt hvad der står i det første indlæg følger med.
Her til sidst har det siddet i en Peugeot 308. Der sidder iso-stik i enden af kablerne fra radioen, så det er rimelig standard. Jeg fandt et adapter på ebay, så jeg kunne fortsætte med at anvende ratfjernbetjeningen som er i bilen (skal dog selv genbruge det adapter).
|
|
![]() |
|
Hey
Okay, det er cool.. Har du evt. et link til den adapter?
|
|
![]() |
|
Hej
Det som passer til min bil er dette : |
|
![]() |
|
Cool..
Det virker jo lige til.. 1000 tak..
![]() |
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Byder 1700 kr og afhenter
/soli
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |