|
Wii usb stik ødelagt |
Besvar |
Forfatter | |
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:12 |
Hej
Er der nogen af Jer der har erfaring med at skifte USB stikket på en wii-hvordan det gøres og hvor man kan købe reservedele til dette ? På min Wii er det ødelagt af børn som er for voldsomme når de hiver usb nøgler ind og ud Hilsen Tanaburs
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror måske at det er lettere at købe en brugt billig Wii frem for at skulle til at finde det rigtige stik og lodde på den. Der skal også bruges specialværktøj til at åbne maskinen.
Kan anbefale nogle USB forlænger kabler, så får man ikke ødelagt sit udstyr. Men hvad bruger i USB sticks til? - jeg har haft Wii helt fra starten og kun haft en harddisk til USB porten.
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en usb ledning til en harddisk som de har hevet ind og ud adskellige gange fordi min wii nogle gange ikke kan finde harddisken...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |