|
V: Ipad 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kthomsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2013 kl. 19:41 |
Hvad kan en ipad 2 32 gb wifi fra 2011 med nogle ridser på bagsiden og med smart cover mon sælges for?
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udmiddelbart ca. kr. 1500,00 er min vurdring. Måske en smule mere, hvis du finder en der går målrettet efter de 32 gb. Indbringer efter sigende mest på DBA. Der risikerer du dog at blive overdynget med latterlige tilbud og bud, hvor køber aldrig dukker op. Det er bare min erfaring :-)
Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
kthomsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 11 |
Har set på dem der er til salg på dba og der er flere tilsalg i ca samme stand men til 2500.- og det sys jeg lyder af meget. Er det for meget hvis jeg tegner med at få ca 1800-2000.-?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det lyder rimelig, hvis du sælger på DBA. Dem til 2500kr ender nok heller ikke med at ryge til fuld pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |