recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Ipad 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Ipad 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kthomsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kthomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Ipad 2
    Sendt: 26-Maj-2013 kl. 19:41
Hvad kan en ipad 2 32 gb wifi fra 2011 med nogle ridser på bagsiden og med smart cover mon sælges for?

Mvh Kasper
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 19:57
Udmiddelbart ca. kr. 1500,00 er min vurdring. Måske en smule mere, hvis du finder en der går målrettet efter de 32 gb. Indbringer efter sigende mest på DBA. Der risikerer du dog at blive overdynget med latterlige tilbud og bud, hvor køber aldrig dukker op. Det er bare min erfaring :-)

Held og lykke med salget.
Til top
kthomsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2009
Sted: DK
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kthomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 20:02
Har set på dem der er til salg på dba og der er flere tilsalg i ca samme stand men til 2500.- og det sys jeg lyder af meget. Er det for meget hvis jeg tegner med at få ca 1800-2000.-?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 20:17
Det lyder rimelig, hvis du sælger på DBA. Dem til 2500kr ender nok heller ikke med at ryge til fuld pris.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu