recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation Support i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation Support i DK

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation Support i DK
    Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:51

Hvad sker der lige for, at det skal koste 6 kr i minuttet for at ringe til dem? Det er jo forrykt - og er det overhovedet lovligt? 

Desuden står al info omkring det på Nordisk Films hjemmeside på engelsk. Det kan da heller ikke være rigtigt, at det er tilladt?

Redigeret af amorbavian - 29-Maj-2013 kl. 19:53

BORING!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 20:24
Kender ikke lige reglerne, men så vidt jeg ved, er der kun et krav om en dansk brugervejledning.

Hvad skal du have hjælp til?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 21:01
Jeg har fået en kode til PS PLUS men den virker ikke. Der står INGEN steder, at den er tidsbegrænset - jeg har kigget på reglerne. 

BORING!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 21:55
Mhm prøvet den klassiske med o og 0(nul)

Men ved faktisk ikke hvad du ellers skal gøre :(
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 21:56
Kontakt dem evt på facebook. Der er demente behjælpelige
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 17:46
De har stort set ingen support - man kan kontakte Nordisk Film men de ved ikke en pind om en pind. Jeg havde noget korrespondence omkring PS Plus, som udelukkende foregik på engelsk, ved at en dansk 'mellemmand' fra Nordisk Film, sendte mailen videre til deres UK afdeling som så svarede NF som så sendte den videre til mig.. helt helt helt i hegnet. Jeg fik aldrig løst mit problem og jeg håber ikke jeg får brug for dem i fremtiden.
Tape Connection MKII
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Det lyder da ikke optimalt?

Sorry Wink
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af anoz anoz skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Det lyder da ikke optimalt?

Sorry Wink

Nej det kan der være noget om! :)

Edit endnu flere tastefejl

Redigeret af aerik - 30-Maj-2013 kl. 19:06
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 23:44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 08:52

Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

De har stort set ingen support - man kan kontakte Nordisk Film men de ved ikke en pind om en pind. Jeg havde noget korrespondence omkring PS Plus, som udelukkende foregik på engelsk, ved at en dansk 'mellemmand' fra Nordisk Film, sendte mailen videre til deres UK afdeling som så svarede NF som så sendte den videre til mig.. helt helt helt i hegnet. Jeg fik aldrig løst mit problem og jeg håber ikke jeg får brug for dem i fremtiden.

Det var også min bekymring, og jeg undlod at ringe til dem.

Har skrevet på FB, men ingen svar i løbet af 24 timer.

Det er fandeme for dårligt, at man kan have et produkt, som man ikke kan få support til. Burde være ulovligt.

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 17:53
Er det en kode, som du lige har modtaget?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 18:10
Nej, det var en uges tid før mit første indlæg. 

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu