|
S: Lenovo S430 Edge. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2013 kl. 16:08 |
|||||||||
DVD-brænder, 14.0" HD+ (1600x900) LED baglys, AntiGlare, m/ Webcam, Intel HD Graphics 4000 + Nvidia Geforce GT620M, BxDxH: 35,1 x 23,8 x 2,42 cm. Fremstår i meget pæn stand, ingen ridser eller lignende. Har original emballage og selvfølgelig kvittering. Købt 30.01.13 Står på Østerbro. Sælges for 6400 kr. Redigeret af mtange - 26-Maj-2013 kl. 16:09 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||
Byttes eventuelt med surround sound anlæg.
Redigeret af mtange - 29-Maj-2013 kl. 21:48 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
|||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
|||||||||
Ingen der står og mangler en bund solid Lenovo maskine ?
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
|||||||||
Hej
Ikke fordi jeg umiddelbart er interesseret, selvom det er en rigtig fin maskine. Så ved jeg at mange vil efterspørge model nummeret på den. Nummeret er angivet som xxxx-yyy. Det vil svar folk direkte på hvilken konfiguration den er leveret i. ![]() Kan det forresten passe at du har opgraderet til 240GB SSD? Jeg kan ikke se at de bliver leveret med andet end 128GB? Redigeret af THMhome - 30-Maj-2013 kl. 08:18 |
||||||||||
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
|||||||||
Hej Thomas,
Jeg har selv opgraderet den med ram og harddisk. Mvh Mikkel
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
DBL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2013 Status: Offline Point: 1 |
|||||||||
Hej mtange,
Den kunne da være rigtigt interessant. Ville så købe den til vores firma. Er den stadig til salg??? Mvh |
||||||||||
DbL
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
|||||||||
Hej, den er desværre solgt. Beklager at jeg ikke fik slettet post herinde.
|
||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |