|
xbox på internettet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2013 kl. 22:03 |
Kan det virke passe at man ikke kan surfe på nettet på sin xbox uden at have et "gold-medlemsskab" ?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du kan intet på nettet med din Xbox, uden Live Gold.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Men Xbox Live Gold kan til gengæld fås noget billiger rundt omkring end direkte på Xbox'en. Her 1 års medlemskab til 286 kr;
PS: Jeg har handlet der før, kan varmt anbefales.
|
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Det ser ret billigt ud på pointheaven.com - men også en smule skummelt =-O
Er det en dansk side? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er ikke en dansk side, så hut jeg visker. Men det er bestemt ikke en skummel side. Jeg har gennemført en hel del handler derinde, og aldrig en eneste gang, har jeg oplevet snyd.
Nu siger Jakabov jo også, at han har handlet der før. Redigeret af Nagash - 31-Maj-2013 kl. 10:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |