recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning af OPPO 93
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutning af OPPO 93

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutning af OPPO 93
    Sendt: 03-Juni-2013 kl. 14:21
Hej Tongue
Så fik jeg fat i en OPPO 93 som jeg skal have tilsluttet min Pioneer SC-LX 83, og så er spørgsmålet hvordan i ville tilslutte?
HDMI til Receiver OG til TV (1,4) for at få 3D.
CD/SACD til receiver ?   Hvilke kabler ville i vælge ? og hvilke indgange ¨år jeg mest glæde af?
Evt. indstillinger i setup jeg skal være opmærksom påWink

PÅ forhånd takTongue
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 14:42
Du skal bare droppe alt der der og sende den videre til mig
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Du skal bare droppe alt der der og sende den videre til mig
Guuud ja.  Det er da meget nemmereWink Hvor i landet skal jeg sende den????Big smile

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 17:17
Oppo 93 -> HDMI 1.4 -> SC-LX83 -> HDMI 1.4 -> TV

Så enkelt skal det gøres. Og nej det kræver ingen indstillinger hvis du anvender BD indgangen i recieveren
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 18:23
Hej Skyum
Jeg ville starte med se hvilken software og evt hente nyeste.
Og skal den opgraderes så husk lige og tøm. tror jeg de kalder det. Devise storage som oppo foreskriver.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 01:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oppo 93 -> HDMI 1.4 -> SC-LX83 -> HDMI 1.4 -> TV

Så enkelt skal det gøres. Og nej det kræver ingen indstillinger hvis du anvender BD indgangen i recieveren
Kan det være rigtigt? Går jeg ikke glip af 3D muligheden hvis jeg hører det gennem receiveren?
Jeg mente jeg skulle køre lyd via HDMI Oppo- Receiver og så billede via HDMI 1,4 OPPO - TV?
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 01:01
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Hej Skyum
Jeg ville starte med se hvilken software og evt hente nyeste.
Og skal den opgraderes så husk lige og tøm. tror jeg de kalder det. Devise storage som oppo foreskriver.
Den var jo HELT NY, så det eneste jeg har gjort nu er at opdatere software som den selv gjorde opmærksom på..Tongue
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 09:40

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Kan det være rigtigt? Går jeg ikke glip af 3D muligheden hvis jeg hører det gennem receiveren?
Jeg mente jeg skulle køre lyd via HDMI Oppo- Receiver og så billede via HDMI 1,4 OPPO - TV?

Hvis du kender din Reciver.? Så vil du vide at den kan håndtere 3D.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ups.  DET troede jeg ikke den kunne...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed   Er du SIKKER SC-LX83.....
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 11:01

Ups.  DET troede jeg ikke den kunne...EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed   Er du SIKKER SC-LX83.....

JEP! Det er jo lige det den kan. Så send hele skidtet igennem den... LOL
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

JEP! Det er jo lige det den kan. Så send hele skidtet igennem den... LOL
Woow .  Perfekt.  Troede IKKE den var HDMI 1,4 Embarrassed
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 20:39

Læser du aldrig manualen.? Det står tydeligt på side 8.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu