recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - *SOLGT* Microsoft Surface 32GB tablet *SPLINTERNY*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

*SOLGT* Microsoft Surface 32GB tablet *SPLINTERNY*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DeathPosture Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: *SOLGT* Microsoft Surface 32GB tablet *SPLINTERNY*
    Sendt: 03-Juni-2013 kl. 14:08
*SOLGT*
Microsoft Surface 32GB tablet - *ubrudt emballage*

Producent-varenummer: 7XR-00023

Citér Microsoft Surface RT er Micorsofts nye ultralette tablet med VaporMg-kabinet, 10,6" HD-skærm, Quad-core NVIDIA Tegra 3 , 2 GB RAM og 8 timers batterilevetid. Surface kommer med Windows RT operativsystemet, der giver dig en smart startskærm med dynamiske felter og optimale applikationer, en integreret støttestand, to kameraer samt Office Home & Student 2013 RT (Word, Excel, Powerpoint, OneNote), mailprogram, browser, adgang til Xbox Music, spil og meget andet. Desuden er der masser af plads til at gemme dokumenter i "Skyen" i Microsofts SkyDrive. Og så kan du selvfølgelig downloade alle de apps, du har lyst til, i Microsofts App store. 

Surface kommer i en 32 (og 64 GB variant*), men hukommelsen kan udvides via et såkaldt Micro SDXC-kort. 

Uanset, om du er klar til at erobre et regneark eller er i humør til en film. Surface tilbyder det bedste til arbejde og fornøjelse.

*dette er en 32GB

Flere salgsargumenter fra Microsoft:

----------

Jeg har vundet denne på mit arbejde, men har ikke på nuværende tidspunkt ikke behov for en tablet.
Den er ny og stadig i forseglet emballage, men da den er vundet i konkurrence er der ingen kvittering. Jeg laver dog gerne en personlig kvittering, hvis det ønskes.

Billigste pris på edbpriser.dk er kr. 3986
Jeg sælger den til HBO kr. 2500. Slå-til-pris kr. 3000.

Bud afgives i tråden eller via PB.

Skal afhentes/leveres i Aalborg-området - eller kan sendes for kr. 75 ekstra (køber betaler)
Auktionen løber indtil mandag 17/06 kl. 22

Jeg forbeholde mig retten til ALT.

Bemærk, tabletten er også sat til salg andetsteds.

Redigeret af DeathPosture - 07-Juni-2013 kl. 19:22
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 19:55
Hvordan er det med garanti, når der ikke er kvittering?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Jeg går stærkt ud fra, at garantien stadig gælder selvom det er en vare, der er vundet i en konkurrence. Jeg har, af gode grunde, ikke en kvittering på den, men som skrevet, kan jeg lave en personlig kvittering.

Redigeret af Henrik B. - 06-Juni-2013 kl. 15:12
Til top
jesperh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2008
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 13:00
Er der noget tastatur med til den? touch / type cover eller andet.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af jesperh jesperh skrev:

Er der noget tastatur med til den? touch / type cover eller andet.

Hej Jesper,
Nej, der medfølger desværre ikke hverken touch eller type-tastatur til den. Det skal tilkøbes.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 10:28

* Surfacen er hermed RESERVERET med henblik på snarlig salg. *
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40546
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af DeathPosture DeathPosture skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Jeg går stærkt ud fra, at garantien stadig gælder selvom det er en vare, der er vundet i en konkurrence. Jeg har, af gode grunde, ikke en kvittering på den, men som skrevet, kan jeg lave en personlig kvittering.

Hvis det er lige som med ting de vindes her på forummet, så er der IKKE garanti på gevinster.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 19:21
*SOLGT*
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu