|
Redigeringsprogram til A1 foto |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2013 kl. 20:22 |
|
Hej,
Skal have samlet tre billeder til et billede ala det her dog skal det være i en kvalitet der ka printes i A1. Det er en engangs foreststilling. Så ønsker ikke at købe et program. Nogen gode ideer :) |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du kigget på Gimp?
|
||
Mvh Jesper
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, synes desværre det gik ud over mine evner/tålmodighed
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må du jo betale nogle for at lave det for dig. Søg på grafisk arbejde, nemprint, kopicenter el. lign., så finder du nogle der kan lave det for dig. Vi er nogle, der har været igennem en lang uddannelse, for at kunne lave den slags. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bliver måske enden af det. Er en løsning jeg har brugt meget da jeg havde firma. Men det her er ment som en prank overfor en veninde, og ikke reklame eller lignende, hvorfor jeg havde håbet det kunne gøres nemt, og billigt, SU'en skulle jo helst bruges på havregryn ;) |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du får de samme som skal printe det til at sætte det op, behøver det ikke blive dyrt.
Nogle kopicentre har også pc'er med grafiske programmer, så du kan lave det selv. Men det kræver at du kan finde ud af det. Redigeret af Brixen - 05-Juni-2013 kl. 21:52 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var selvfølgelig en mulighed.. Havde jeg slet ikke overvejet muligheden for :)
Jeg takker! |
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan hente photoshop i en prøveudgave du kan bruge i 30 dage - det er en fuld version.Det samme gælder i øvrigt de andre adobe programmer.
Alternativt: Hvis du har de færdige billeder og baggrunden de skal op på (i en rimelig opløsning (eventuelt som vektor-grafik) kan jeg godt gøre det for dig (det bør ikke tage mange minutter - send lige en PM) - har ikke rigtigt tid til selv at skulle finde baggrund /ask |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jacob, mange tak for tilbudet. Photoshop var lige det program jeg manglede, så alt kører nu :)
|
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt du fik det til at spille.
/ask |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var overraskende nemt at gå til.
Nu må jeg på jagt efter en licens til fornuftigt brug, så jeg kan lære at lave lidt redigering af billeder, til når den bette kommer til verdenen :) |
||
jacobask
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv eventuelt at kig på photoshop elements, det er lidt begrænset i forhold til photoshop CS, men det er også noget billigere.
Alternativt bør du også kigge på lightroom. Der er ikke så meget redigering af små detaljer i billeder, men bredere workflow og "fremkaldelse" af billeder - Det fungerer rigtigt god, og jeg har stort set ikke rørt PS siden jeg fik anskaffet det. /ask |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |