|
SGSII vurdering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2013 kl. 09:49 |
Hej.
Jeg overvejer at sælge min SGSII. Den er i tip top orden, har hele tiden haft skærmcover monteret. Ingen ridser eller skrammer. Er med et 2000 mAh batteri (standard er 1650 mAh) 2000 mAh batteri er købt april 2013. Original batteri medfølger ligeledes. Alt tilbehør og emballage haves + kvittering. Der medfølger desuden original docking / oplader: http://www.mytrendyphone.dk/shop/samsung-i9100-galaxy-50523p.html Hvad kan sådan en fætter sælges for? JH |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er telefonen ?
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Du skal nok regne med omkring 1200,- max 1500,- man kan købe en ny for omkring 2000,-
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Kan se min lokale køb og salgsside på facebook, at folk gladeligt byder 1800 og op efter på dem. Op til 1500 for dem med defekte skærme.. Om de bliver solgt ved jeg så ikke. Men folk byder i det prisleje for dem
|
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Telefonen er fra 2011.
Vurderingen går mere på "pakken" samlet, og ikke kun på telefonen. JH |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
1500 max for pakken
som atdjei skriver så kan man idag købe en ny for 2200 så kan man naturligvis ikke sælge en 1½-2 år gammel telefon for 1800+ - heller ikke selvom der er lidt ekstra i pakken.
|
|
|
|
![]() |
|
Du mener vel at folk forsøger at sælge til den pris, snarere end at der er købere der byder så meget. Der er også folk i DBA der sætter dem til salg for 2500,- selvom en ny idag kan købes for 2200,- - det kan man selvfølgelig ikke sælge dem for så hvad folk forsøger at skrive som udbudspris er ret ligegyldigt.
|
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg mener, at folk BYDER, jeg ved dog ikke om handlere ender med at gå igennem.
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Har købt 2 stk til bekendte indenfor de sidste 2 uger, fin stand, incl alt tilbehør samt ekstra covers.. Pris henholdsvis 1200 og 1100..
Min søster mangler tilfældigvis en ny telefon, så hvis du vil sælge er jeg interesseret..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |