|
HDHR manuel channel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2013 kl. 21:56 |
Jeg har en HDHomerun, windows7-mediecenter og et WAOO-abonnement (stor pakke) hos se.dk.
Af en eller anden grund så er der to kanaler som jeg ikke via scan i HDHomeRun - setup > Digital Cable kan finde: Canal 8 og 7'eren. Jeg har kigget lidt på se.dk's side og fundet følgende om kanalerne og deres placering: Waoo! kabel TV/analog TV - kanalplan Kanalpositioner - Waoo! tv Men men men ... I HDHomeRun - setup er der kun mulighed for en automatisk scan. Jeg kiggede derfor i HDHomeRun Config (GUI)for at se om jeg manuelt kunne finde kanalerne, men efter lang tids roden rundt, så må jeg erkende at jeg ikke kan finde hoved og hale i se.dk's oplysninger om deres kanaler og HDHomeRuns terminologi om channel, program, physical channel mv. Er der en af alle jer superhjælpsomme recordere.dk-brugere som kan hjælpe mig lidt på vej? Er de oplysninger jeg har fyldestgørende? Hvilke oplysninger mangler jeg eventuelt? Hvordan indstiller jeg kanaler manuelt? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |