|
K: Boxer CA Modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2013 kl. 13:38 |
Jeg søger 2 stk Boxer CA Moduler , helst CI + Monduler da de kan vise HD Kanaler ... men hvis prisen er i orden er det også okay Men Alm. CI Monduler
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 2 stk. almindelige CA moduler til Boxer som du kan købe.
Hvilken pris havde du tænkt dig? |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Kom med en pris på dem hvor gamle er de og virker de . Prisen er jo ikke så høj nok de ikke kan vise hd som jo er fremtiden men igen kom med en pris på dem så ser vi på det. Okay
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
De virker begge, den ene er vel 1½ og den anden ½ år gammel. Den nyeste har ikke været brugt. Hvad siger du til 150,- for begge?
|
|
![]() |
|
Det lyder som en aftale er det så inkl porto eller kommer den oven i ? Send mig en pm med dine oplysninger så tager vi den der fra okay
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |