|
Tablet og 1080p mkv |
Besvar |
Forfatter | |
joni
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Juni-2013 kl. 19:43 |
Hejsa
Erder nogen der kender til en tablet som der med sikkerhed kan afspille 1080p mkv filer? Grunden til jeg spørger er, at jeg har rippet alle mine DVD og BluRay til min NAS (jo, jo, den er god nok det er kun rippede egne film ) og vil gerne kunne streame filmene på en tablet. Jeg har i forvejen en iPAD (ikke jailet), men med mindre jeg vil konvertere alle film igen, så kan den ikke streame 1080p mkv filer (har enda problemer med visse 720p). Jeg leder ikke efter en klient-server løsning, men en tablet som selv kan afspille filmene via WiFi. Jeg har prøvet med en Lenovo Tablet 2 som dog heller ikke kunne, så jeg spørger jer kloge hoveder. Er der nogen Android/Windows tablets som magter det? På forhånd tak. |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket format har du inden i MKV pakken?
|
|
joni
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
H.264 som komprimering. Eller tænker du lydformater. Så varierer det en del alt efter hvad der var på DVD/BD'en (stereo, dts etc). Jeg forsøger altid at komprimere filmene og ripper også menu'er. En BD fylder normalt omkring de 10-12 GB.
Jeg ved ikke om jeg besvarede dit spørgsmål eller jeg misforstod dig |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |