|
Intel Nuc Celeron 847 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jakob N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2013 kl. 17:51 |
Har kigget lidt på sådan en bandit til XBMC, men nå jeg søger på nettet om den kan køre 1080P film er der delte meninger.
Nogen herinde som har erfaring med den model? Spec: |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville nok tage en af i3 modellerne i stedet for.
|
|
![]() |
|
Jakob N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Ja, vil da også have den nye i5, men nu er det så Celeron modellen jeg har kig på ;-)
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Hvis du bestiller den på nettet, har du 14 dages retur ret ;)
Skriv gerne tilbage om den kan trække 1080p. |
|
![]() |
|
PsyCrow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2010 Status: Offline Point: 36 |
Jeg har lige bestilt Core i 3 versionen til mediacenter i soveværelset.. skal køre med mediaportal som jeg gør i stuen :) jeg kan lige råbe højt med mine erfaringer når jeg har fået den op og køre :)
PsyCrow
|
|
![]() |
|
MichaelJDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2011 Status: Offline Point: 37 |
Inspireret af PsyCrow kan jeg fortælle, at jeg kører med en AMD E-350 m. 4GB RAM på en Windoze maskine. Den spiser alt jeg kaster efter den - inkl. en BD skive i 1080p (afspillet vha. PowerDVD). Kører med XBMC og ser mig aldrig tilbage efter at have brugt bl.a. Mediaportal og WMC...
Da i3'eren er stærkere skulle den også nok køre som smurt :) |
|
![]() |
|
PsyCrow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2010 Status: Offline Point: 36 |
Jeg har nu kørt med Core i3 versionen sammen med Mediaportal i en lille uges tid i soveværelset og well ja det funker.. der er ikke så meget at sige.
kører flydende starter latterligt hurtigt fra slukket tilstand (ca 10-12 sekunder så er windows klar) og kommer fint op fra dvale også.. og går selv i dvale efter specificeret tid hvor den har været inaktiv så jeg er yderst tilfreds :)
/PsyCrow |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Har du lagt mærke til om 24p video hakker som man jo ellers kender fra andre maskiner?
|
|
![]() |
|
Må jeg ærligt indrømme at det er ikke noget jeg har lagt mærke til.. men jeg mener også at mediaportal har sin egen frame rate switcher så man ikke skal døje med det.. men det er ikke noget jeg har gravet i.. jeg ved bare at der er et eller andet går fixer det for en :)
/PsyCrow
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Okay.. Overvejer selv at købe den netop fordi den er lydløs og hurtig.
Har du også windows på eller kun Media portal?
|
|
![]() |
|
windows 7 og så Mediaportal oven på :) det er mit foretrukne mediacenter jeg bruger ikke tv delen men tv serie og moving pictures plugin'et sammen med steamedmp skin'et bliver flittigt brugt :)
/Christer
|
|
![]() |
|
Uuhhmm..
Sådan en i stuen og i soveværelset også mit nuværende Mediecenter som backend. Må vist hellere gå i seng, er allerede begyndt at drømme! Syntes de er så fede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |