|
Solgt BenQ W6000 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2013 kl. 17:16 |
Prisen er sænket en smule.
Sælger min BenQ W6000, den er fejlfri og har pt. kørt 476 timer i økonomi mode, så der er omkring 2500 timer tilbage på pæren endnu i økonomi mode. Den er fra marts 2011, så der er stadig lidt garanti på. Da den er købt i Hifiklubben. Den er nem at indstille p.g.a lensshift. Trigger udgang til lærred har den også, så det kan køre automatisk ned når projektoren bliver tændt. Bagbelyste knapper på remote, så de kan ses i mørke. IR øje både foran og bagpå på projektoren, så ingen betydning om den hænger foran eller bagved en. ![]() Kan ikke huske om jeg stadig har kassen, men det mener jeg. Vil dog foretrække afhentning, eller den kan også leveres mod benzin betaling hvis vi snakker i rimelig afstand fra Randers, eller Hobro hvor jeg arbejder. Hvis den SKAL sendes, snakker vi kun om den bliver sendt som pakkepost på købers regning, da det giver både køber og jeg en hvis garanti. Den er til salg andre steder også. Men HBO 4000,- Reviews EDIT: Har også et manuelt 104" rullelærred til at ligge som kan indgå kvit og frit. Kender ikke kvaliteten på det, da jeg tog det i bytte for mit gamle lærred, da jeg solgte det. Redigeret af JordanDK - 27-Juli-2013 kl. 18:20 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Mikkel_SP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du interesseret i at bytte? Evt. med IT udstyr.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Desværre ikke, skal bruge pengene til finansiering af anden projektor.
Udover det har vi alle allerede 6 bærbare og 1 stationær. |
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Havde man bare lige....
|
|
![]() |
|
Hvad har du da? Er til at forhandle med
![]() |
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Andre prioriteringer pt
![]() |
|
![]() |
|
Op igen.
|
|
|
![]() |
|
Opdateret første post.
|
|
|
![]() |
|
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
Øv at det er i Jylland
|
|
![]() |
|
Den kan sendes uden problemer og kan stå inde for den virker fejlfrit, hvis ikke du har mulighed for at se det. Kan jeg da godt optage en video med den og sende.
|
|
|
![]() |
|
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
Har du også mulighed de at sende lærred med også? Vi kan evt tage den over pm.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |