|
S: B&W DS6 THX Dipol baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2013 kl. 13:30 |
Hej
Jeg har subj. til salg. Hvad kan de indbringe? Hilsen Henrik(7400) Redigeret af HenrikKH - 13-Juni-2013 kl. 15:33 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
uha. De er matsorte. Jeg kan muligvis grave manualen frem fra gemmerne. De er velholdte, sikkert kun støvede, de hænger jo højt på væggen.
De er magen til disse: http://www.ebay.com/itm/B-W-Bowers-Wilkins-DS-6-THX-Certified-DIPOLE-Rear-Surround-Speakers-DS6-/251285509776?pt=Speakers_Subwoofers&hash=item3a81c89690 Men sælger har vist stødt hovedet slemt... HBO 500. Ellers gi'r jeg dem hellere væk. Henrik |
|
![]() |
|
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
Problemet med den højtaler og gensalg er, at den er lavet dengang Dolby pro Logic var toppen.
Dengang var mixet analog og kun mellemtone røg i baghøjtaler. Dens frekvensområde er 85-8000 hz så alle de høje toner/lyde vil mangle i selv et DTS mix. Så er i gensalg har du lidt udviklingen imod dig:) |
|
![]() |
|
Konsolkongen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 25 |
På trods at det SKAL det være et gevaldigt step-up fra de Yamaha-satelitter jeg har hængende nu :D
Hvis standen er god på alle enheder og frontstoffet byder jeg gerne 500kr + porto. Jeg vil dog gerne se billeder først, så send eller post gerne billeder heri tråden hvis muligt. Har sendt dig en PM, med mine mail oplysninger. EDIT: Har læst lidt op på det, og det ser ud som om der er mange der giver suckyboyfriends ret i at det ikke er en god højttaler til moderne surround. Så jeg springer fra igen. Sorry :( Redigeret af Konsolkongen - 13-Juni-2013 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
jeg vil da gerne prøve om de kan fungere i mit setup
300 pp hvis alternativet er at give dem væk
|
|
![]() |
|
McClane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Jeg vil godt give 400 + porto.
Tror de ville fungere godt sammen med mine DS3'ere i et 7.1 setup.
|
|
![]() |
|
De spiller altså fantastisk :-)
400+ porto er noteret. Lad os nu ikke trække pinen for længe. Der kan bydes indtil Lørdag den 15. kl. 17. Henrik |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg købte et sæt magen til for 4-5 måneder siden velvidende at de ikke kunne gå så højt op i frekvens som er krævet af dagens standarder. Ikke desto mindre synes jeg at de gør det rigtigt godt i mit 9.1 setup som surround (side).
Gav i øvrigt 1000kr hvis jeg husker rigtigt :) /Jacob
|
|
![]() |
|
Tak Jacob :-) Rart at ikke alle trascher min fine højtalere. Det ku' være de skulle ha' været i DBA i stedet..
Henrik |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Synes også det er frækt at ødelægge andres annoncer.
Jeg har selv samme højtalere. De spiller kanon i mit 5.1 setup. Selv med nye oplysninger synes jeg de gør det godt. Og hvor højt går nutidens lydspor egentlig op? Jeg sælger ikke mine. Held og lykke med salget... |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Der er da ingen i denne tråd, der ødelægger sælgers annonce. Af det jeg kan læse mig frem til, er det en begrænsning af højtalerens formåen, set fra dagens standard, der bliver oplyst om. Recorder er et sted, hvor folk generelt har stor viden indenfor lyd og billed, kan man ikke lide responsen, skulle man nok hellere, sætte tingen til salg i DBA.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |