|
Store Forretninger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2013 kl. 18:57 |
Jeg kunne vel ikke være så heldig at nogen ligger inde med afsnit 5 af Store Forretninger. Jeg missede den (bad WAF), da mit CAM valgte at strejke:-(
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du bare vil se dem i dårlig kvalitet:
http://stream-tv.me/watch-mr-selfridge-online Selvfølgelig er det ikke lovligt, men det er du vel klar over når du forespørger om et rip :) Redigeret af MarkR - 16-Juni-2013 kl. 19:06 |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Den genudsendes på søndag kl. 9.40.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
Det må være redningsplanken, hvis mit CAM driller igen
|
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Du kan skrive, hvilken kanal den kommer på så skal jeg optage den til dig.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
DR1, både førstegangs- og genudsendelser...
|
|
![]() |
|
Den kommer på DR1, men det ser ud til at mit CAM virker fint nu (efter reboot). Det er første gang i flere år at det har svigtet, så jeg er fortrøstningsfuld:-)
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |