|
Salg annulleret: Yamaha YAS-101 soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2013 kl. 13:33 |
Nu er jeg jo så privilligeret, at jeg har fået mit nye Pana TX-p55VT60, og her er lyden faktisk ret god.
Det betyder, at jeg har fået min soundbar Yamaha YAS-101 i overskud. Soundbaren er fra oktober sidste år, købt hos AV-Connection. Den spiller for sin størrelse og bestykning faktisk super, og kan god give et fornuftigt punch, med den indbyggede lille subwoofer. ![]() Nyprisen er vel omkrig 1900 kr., og jeg vil gerne have 850 kr. for min soundbar som er i mint condition. Ingen kvittering - ingen emballage, men strømforsyning, fjernbetjening og brugermanual medfølger naturligvis. Hvis "Sagen" skal sendes skal jeg nok sørge for en god emballering. Forsendelse i øvrigt for købers regning. Soundbaren befinder sig i Kastrup, hvor den stadig er monteret
![]() Redigeret af Hother - 17-Juni-2013 kl. 16:00 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor bred er den? Leder efter noget til et 32" tv.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Nu kan jeg se den koster små 1400kr fra ny
Så vi gerne give prisen hvis du æder fragten hvis der ikke kommer bedre bud
![]() |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Elgiganten har den til 1111 kr nu.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Ih du godeste, det var sørme billigt - jeg beholder den selv
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |