recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg annulleret: Yamaha YAS-101 soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg annulleret: Yamaha YAS-101 soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg annulleret: Yamaha YAS-101 soundbar
    Sendt: 17-Juni-2013 kl. 13:33
Nu er jeg jo så privilligeret, at jeg har fået mit nye Pana TX-p55VT60, og her er lyden faktisk ret god.

Det betyder, at jeg har fået min soundbar Yamaha YAS-101 i overskud.

Soundbaren er fra oktober sidste år, købt hos AV-Connection. Den spiller for sin størrelse og bestykning faktisk super, og kan god give et fornuftigt punch, med den indbyggede lille subwoofer.

Nyprisen er vel omkrig 1900 kr., og jeg vil gerne have 850 kr. for min soundbar som er i mint condition.

Ingen kvittering - ingen emballage, men strømforsyning, fjernbetjening og brugermanual medfølger naturligvis.

Hvis "Sagen" skal sendes skal jeg nok sørge for en god emballering. Forsendelse i øvrigt for købers regning.

Soundbaren befinder sig i Kastrup, hvor den stadig er monteretTongue

Redigeret af Hother - 17-Juni-2013 kl. 16:00
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 14:09
Hvor bred er den? Leder efter noget til et 32" tv.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 14:50
Nu kan jeg se den koster små 1400kr fra ny
Så vi gerne give prisen hvis du æder fragten hvis der ikke kommer bedre bud Wink
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 15:27
Elgiganten har den til 1111 kr nu.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

Elgiganten har den til 1111 kr nu.
Ih du godeste, det var sørme billigt - jeg beholder den selvSmile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu