|
Solgt: BenQ W7000 Projektor |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2013 kl. 15:47 |
Sælger min BenQ W7000 projektor, på grund af ombygning i hjemmebioen.
Den er købt hos Hi-Fi Klubben den 4/4-2012, så stadigvæk masser af garanti, og den er kun lige kørt til, med ca. 86 timer på lampen. Pris 8000,- med 2 par originale BenQ 3D briller + 2 styk Optoma ZD201 briller, så i alt 4 par, hvor jeg dog ikke har original emballage til det ene par ZD201. ![]() ![]() ![]() http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/projektor/benq_w7000_video-projektor_w7000.htm Afhentning i 7190 Billund foretrækkes, men har original emballage, så den kan sendes, men det bliver så i 2 pakker, da brillerne ikke kan være i papkassen til projektoren. Ingen bytte handeler, da jeg ikke lige står og mangler noget i øjeblikket. ![]() Redigeret af J.Skovgaard - 18-Juni-2013 kl. 18:04 |
|
::::::::
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er prisen fast ?
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Helt fast er den ikke, men det er under halv ny pris, projektor ny pris i dag = 14,999,- + ca 1200,- for de 2 Optoma briller. Prisen er sat på de 8000,- så der er lidt at forhandle om, men den mindste pris jeg sælger for, er 7000,- ved afhentning, eller plus fragt, hvis den ikke kan sælges for det, så ryger den i den blå avis, og hvis det heller ikke kan lade sig gøre, så beholder jeg den som reserve projektor. ![]() |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Følger der noget lærred med? :)
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Hvad har du købt i stedet? Meget fair pris i øvrigt.
Desværre er dens zoom-område ikke stort nok til, at kunne fylde mit 112" lærred ud... Redigeret af Supergris - 17-Juni-2013 kl. 18:02 |
|
![]() |
|
Ikke lige til den pris, men jeg har noget løs dug til at ligge, som man så selv kan lave et lærred af. ![]() |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Det er det samme problem jeg er løbet ind i, da jeg er ved at flytte højtalerne om bag ved lærredet, og samtidigt sænke lærredet ca. 25 cm, så jeg har købt en Optoma HD131X, som overgangs løsning, indtil der kommer noget bedre på markedet til fornuftige penge. (Bliver kun brugt til 3D, da jeg har en JVC X3 til 2D. |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
3 gode bud, jeg har på ønskesedlen:
http://www.av-connection.dk/?PGr=3527&ML=687 http://www.dustinhome.dk/product/5010655064/sony-vpl-hw30es-projector-full-hd-hvid/?utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=1556 http://www.cinemagic.dk/shop/sony-vpl-hw50es-276858p.html Eller hvad med JVC X35? For dyr? 3D er jeg ligeglad med. |
|
![]() |
|
Jeg ville selv vælge JVC'en (er rigtig godt tilfreds med min X3) men Sony vlp-hw50es skulle nu også være rigtig god, med jeg er ikke vild med at bruge en aktiv Iris, så derfor ville jeg personligt vælge JVC X35, men den er så ikke god nok til 3D, der er Sony'en bedre, men det betyder jo ikke det store for dig. ![]() |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Hvad koster den i forsendelse?
|
|
![]() |
|
Jeg vil tro det kan gøres for 114 kroner med omdeling, og 98 kroner uden omdeling ved postDanmark, og 160 kroner ved GLS.
Ved forsendelse bliver den pakket ind i dobbelt emballage, den original kasse lagt ned i en lidt større papkasse, og jeg regner med at jeg kan tape en ekstra kasse fast oven på, med 3D brillerne. Skulle den komme til at koste lidt mere, så betaler jeg forskellen. |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
kenneth245 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
hvor i landet bor du
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |